Новини
XVI Міжнародний PR-Фестиваль: скласти пазл успіху за допомогою технологій завтрашнього дня
Організаційний комітет київського Міжнародного PR-Фестивалю визначив дату проведення цього найбільшого комунікаційного форуму.
За рішенням організаторів XVI Міжнародний PR-Фестиваль відбудеться 29 березня 2018 р. в «космічному інтер'єрі» Гранд Холу столичного готелю «Хрещатик» (вул. Хрещатик, 14). Вибір майданчика обумовлений відповідною тематикою Фестивалю-2018, яка сформульована як «Комунікації завтрашнього дня: пазл успіху».
Насичений одноденний формат заходу традиційно передбачає різноманітну робочу програму та нагородження переможців IV Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти». Крім того, уперше за останні роки на учасників очікує яскрава after party, яка окрім музичних номерів включатиме виступ спеціального гостя.
У числі заявлених в актуальній версії програми XVI Міжнародного PR-Фестивалю тем:
- тенденції світової й української PR-індустрії: констатація та прогноз;
- споживацькі настрої нових поколінь (результати міжнародного дослідження);
- робота з токсичними об’єктами PR-просування;
- впровадження корпоративних меседжів у «порядок денний» країни;
- соціальні мережі з висоти часу: реальні можливості для PR-профі;
- загальні PR-дивіденди бізнесу та влади: як згенерувати, не створивши проблем;
- віртуальна і доповнена реальність: потенціал використання в PR;
- корпоративний шантаж: методи PR-боротьби;
- репутаційні ризики й корпоративна безпека
і багато чого іншого.
Олена Дерев’янко, голова Оргкомітету Міжнародного PR-Фестивалю так прокоментувала обраний формат події: «На Фестивалі ми любимо розглядати теми візіонерського та стратегічного рівня, бо у повсякденній метушні нечасто вдається всерйоз замислитися над доленосними тенденціями й проблемами галузі, суспільства і світу. Тому це унікальна можливість для багатомірного аналізу з участю експертів різного профілю. Плюс можливість побачити на власні очі кращих менеджерів корпоративної репутації українських і міжнародних компаній. А щоб позбутися зайвої академічності й тим більше непотрібного пафосу, додали «перчинку». Упевнена, буде смачно».
Нагадаємо, Міжнародний PR-Фестиваль проводиться з 2002 року під егідою Української PR-Ліги і є найбільш «довгограючим» проектом вітчизняної комунікаційної індустрії. Останніми роками фестивальні заходи відбуваються під девізом «Мистецтво танцювати під дощем», привертаючи увагу професійного співтовариства до збільшення кількості кризових явищ у глобальному й локальному масштабі.
Офіційним організаційним партнером Фестивалю є агентство PR-Service, багаторічний лідер вітчизняного PR-ринку згідно з рейтингом ВРК/MMR. Cпівзасновник агентства Олена Дерев’янко (д-р екон. наук, віце-президент Української PR-Ліги, сенатор Європейського Економічного Сенату, www.derevyan.com) очолює Оргкомітет проекту. Для «випускників» Фестивалю щомісяця проводяться засідання Творчої лабораторії Олени Дерев’янко «Танец мысли» https://www.facebook.com/groups/mentaldance/.