Новини
XIV Міжнародний PR-Фестиваль відбудеться 14 квітня 2016 р.:
реєстрація відкрита
26 лютого поточного року рішенням Оргкомітету XIV Міжнародного PR-Фестивалю була затверджена програма-2016. Фестиваль, як і в минулому році, відбудеться під девізом «Мистецтво танцювати під дощем», а весь контент заходу буде представлений в рамках одного дня.
Голова Оргкомітету Фестивалю Олена Дерев'янко: «На жаль, повернулися часи, коли мова агресії здається багатьом набагато більш ефективною, ніж діалог. І наше завдання як представників комунікаційної галузі полягає в тому, щоб як мінімум спробувати в одній окремо взятій країні відновити, вирівняти цю шкалу цінностей, яка змістилася. А для цього, перш за все, потрібно об'єднуватися, шукати спільні точки дотику, обмінюватися досвідом. І не боятися, якщо буде потрібно, плисти проти течії і бути «не в тренді»».
У фокусі уваги Фестивалю цього року – успішні стратагеми і тактичні прийоми просування корпоративних і продуктових брендів, практика боротьби з репутаційними ризиками, новини політичного задзеркалля і багато іншого. І, зрозуміло, як завжди Міжнародний PR-Фестиваль – це вражаючий пул спікерів з України та інших країн.
За традицією, відкриє XIV Міжнародний PR-Фестиваль вітання Оргкомітету.
Після нього вранці будемо говорити про «світові проблеми», в т.ч. про внутрішні і зовнішні комунікації в Україні. Серед тем:
- Рецепт успіху Tesla / Назар Шимона-Давіда, засновник українського Tesla Club
- Україна: втрата комунікаційних можливостей в останні роки / Девід Ройзен, фахівець з корпоративних та продуктових комунікацій, лобіювання та PR, заступник директора агентства Havas Worldwide (Франція)
- 10 прогнозів про майбутнє глобальної та української економіки / Юджин Чаусовський, аналітик приватної розвідувально-аналітичної компанії Stratfor (США)
- Сторітелінг для країни / Дмитро Кулеба, посол з особливо важливих доручень Міністерства закордонних справ України
- Як змусити Європу побачити реформи? Досвід популяризації результатів роботи грузинських реформаторів / Джеймс Коннал, директор PR-агентства Capital Public Relations Agency (Великобританія).
Після кави-брейка повернемося до обговорення українських реалій. Слухаємо виступи на теми:
- Україна очима міжнародних інвесторів / Антон Усов, старший радник з питань преси, етики та PR-стратегій ЄБРР в Лондоні та Києві
- Медіаринок: переклик уцілілих / Олександр Мартиненко, генеральний директор інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна»
- Як домогтися щирої громадської підтримки реформ? / Георгій Арвеладзе, політик, генеральний директор телеканалу «Імеді» (Грузія).
У післяобідньому блоці розбиратимемося в тонкощах сучасної PR-кухні. Програмою передбачені такі питання і формати:
- Просування брендів і організація PR-роботи / В дискусії беруть участь: Олександр Грибов, SMM-менеджер банку ПУМБ; Наталія Нетовкіна, засновниця бренда «Ювелірний дім Zarina»; Олександр Родченко, PR-менеджер Lenovo в Україні; Наталія Фесюн, менеджер із зовнішніх комунікацій «Данон Україна»; Денис Чумак, керівник управління по взаємовідносинах з клієнтами Portmone; Нонна Шмідік, директор із комунікацій та соціальних проектів компанії «Мрія Агрохолдинг»
- Нюанси CSR: як бізнесу перевірити потенційних партнерів на порядність / Катерина Жук, консультант з питань благодійності та корпоративної соціальної відповідальності, директор НГО Charity Tuner
- Вибір партнерського PR-агентства: корпоративні стандарти проведення тендерів (Battle) / Представники PR-агентств: Марина Голуб, керуючий партнер агентства «Голуб і Шинкаренко»; Олена Дерев'янко, керуючий партнер агентства PR-Service; Євгенія Панкратьєва, генеральний директор NobletMedia CIS; Олена Тараненко, СOO Hoshva PR Agencу. Представники корпоративного сектора: Марія Бородай, PR-директор Intel Ukraine; Юлія Жаткіна, директор департаменту по зв'язках із громадськістю «Паралель-М ЛТД»; Дмитро Кудовбенко, провідний фахівець із закупівель інтернет-провайдера «Воля»; Віра Тарасенко, начальник відділу зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Forward Bank.
Далі про персональний брендінг, репутаційні ризики, бізнес та громадську роботу, а також про особисту ефективність PR-професіоналів:
- Чи реально захистити репутацію компанії в суді? / Річард Елсен, провідний консультант із судового та юридичного PR, засновник і голова ради директорів агентства Byfield Consultancy (Великобританія)
- Бізнес і громадська робота: приклад синергії / Арсеній Фінберг, бізнесмен, громадський діяч, координатор і засновник проекту «Интересный Киев»
- Як PR-професіоналу вижити в світі месенджерів? / Тоні Креб, бізнес-психолог, автор книги «Шалено зайнятий. Як вибратися з виру нескінченних справ »(Великобританія)
- Роботи в комунікаціях: чи конкурують вони з людиною? / Гліб Байбаєв, трафік-аудитор, кіберспортивний експерт, консультант з медіа-ринків
- Чи потрібні навички візуальної психодіагностики в роботі PR-фахівця? / Леонід Золін, бізнес-тренер, коуч, автор системи «Інтегральне читання облич».
Одна з важливих родзинок програми – спеціальний випуск програми «Люди: Hard talk», в рамках якого «зіркова» Наталя Влащенко так само жорстко і по суті, як і на телеканалі 112, поговорить з VIP-гостем.
Увінчає XIV Міжнародний PR-Фестиваль церемонія нагородження переможців II Національного Рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти».
Олена Дерев'янко: «Які б шторми не вирували навколо, на острові (а точніше, півострові, тому що ми все-таки воліємо не відриватися від реальності) під назвою Міжнародний PR-Фестиваль стабільно гарна погода і чудова атмосфера. І тут завжди раді всім – незалежно від національності, політичних вподобань та особливостей світогляду».
Нагадаємо, що Фестиваль традиційно проводиться під егідою Української PR-Ліги, а офіційний організаційний партнер – Агентство PR-Service.
Програма: http://pr-festival.com.ua/ua/programm
Реєстрація учасників: http://pr-festival.com.ua/ua/conditions