Новини
PRNext’2024 повернувся до оффлайну і зібрав українських комунікаційників обговорити сьогодення і майбутнє галузі
12 квітня 2024 р. відбувся XXI Міжнародний форум PRNext у довгоочікуваному офлайновому форматі. За багаторічною традицією захід зібрав аудиторію із понад 300 PR-профі зі знакових українських компаній, керівників різних сфер бізнесу, а також фахівців суміжних індустрій, зокрема медіа та маркетингу.
Форум відкрив програмний виступ голови Оргкомітету PRNext, партнера Агенції PR-Service, віцепрезидента Української PR-Ліги Олени Дерев’янко «Торуючи шлях: місія української PR-індустрії»: вона означила ключові тренди та виклики у сфері репутаційного менеджменту в умовах довгострокового протистояння воєнним та економічним викликам, визначивши магістральний напрям виступів та дискусій під час форуму.
Після цього з надихаючою промовою «Сила та слабкість особистого бренду» для гостей Міжнародного форумуPRNext виступив Гарік Корогодський — письменник, меценат, блогер, чий гострий розум підкорив тисячі сердець, а також успішний бізнесмен, який з нуля збудував свій бізнес.
Професійні обговорення новітніх трендів у сфері репутаційного менеджменту та взаємодії з суспільством і медіа відкрила дискусійна панель «Український бізнес у дзеркалі ЗМІ». Дискусію модерувала Ганна Лічман, українська громадська діячка, народна депутатка України 9-го скликання, а її співрозмовники — медіа-менеджери та власники впливових медіа: Ігор Дармостук, шеф-редактор «КиївВлада»; Світлана Шереметьєва-Турчин, заступник генерального директора інформаційного агентства РБК-Україна; Олексій Мацука, генеральний директор Українського національного інформаційного агентства Укрінформ та Тетяна Снопко, власниця медіахолдингу «Економіка+» і видання «Главком».
Продовжився форум розглядом корпоративних кейсів у сфері репутаційного менеджменту та аналізом ключових змін у цій сфері у порівнянні з першим роком війни. У діалозі на тему «Перевірка на антикрихкість», який модерувала голова оргкомітету PRNext Олена Дерев’янко, виступили фахівці з репутаційного менеджменту від сектору великого бізнесу: Леонід Зябрев, речник Ощадбанку; Юлія Новаченко, директорка з комунікацій та маркетингу в EVO та Prom.ua; Оксана Панкіна, директорка з комунікацій IDS Ukraine; Анна Пригода, керівник відділу комунікацій NIBULON та Ксенія Тюрікова, PR - директор FAVBET.
Далі учасники Міжнародного форуму PRNext ознайомились з найкращими стандартами і практиками у сфері соціальної відповідальності. Як культура будує репутацію і про стратегічний СSR для брендів розказала Катя Тейлор, кураторка, артменеджерка, менторка та засновниця агенції культурного менеджменту Port та ГО «Порт Культури». Практичні поради у сфері репутаційного менеджменту та корпоративної соціальної відповідальності учасникам надала Марина Саприкіна, визнана провідна експертка зі сталого розвитку та керівниця CSR Ukraine.
Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA («Нова пошта») поділилась з учасниками болісним досвідом комунікації трагедій у Харкові, якій співчувала вся країна .
Продовжився PRNextʼ2024 дискусією про government relations і лобіювання. Тематична панель «Бізнес і держава: як встановити цивілізований баланс відносин» була присвячена новаціям та викликам, які з’явились з появою закону про лобіювання. У професійному обговоренні взяли участь Денис Базилевич, заступник директора з правових і регуляторних питань НОВА ПОШТА ГЛОБАЛ, відповідальний за взаємодію з органами влади в групі компаній NOVA; Ольга Піскунова, експертка з антикорупції; Альона Шуліма, партнерка Pragma Consulting Group, Ph.D.,голова GR-Комітету Асоціації правників України та заслужена юристка України, а також Юлія Ярмоленко, голова Наглядової ради компанії БКК і депутатка Київської міської ради.
Далі учасники Міжнародного форуму PRNext мали змогу почути зовнішній погляд на події та процеси в Україні та комунікаційні зусилля країни і компаній. Шейн Келлер, інструктор з військової підготовки у Школі оборонної інформації США, поділився своїм поглядом та навичками, як допомогти країні перемогти в інформаційному просторі.
Огляд глобальних трендів у сфері комунікацій представив Річард Бегнел — ікона світової PR-арени, керівник компанії CARMA, що спеціалізується на аналітиці.
Представники корпоративного сектору поділились власними інсайтами в умовах трансформації репутаційного менеджменту та PR. Олег Давиденко, директор департаменту корпоративних комунікацій Групи Метінвест, розповів про зміни, яких зазнала комунікаційна політика Метінвесту. А Катерина Шута, керівниця функції комунікацій в YouControl, поділилася практикою завоювання довіри стейкхолдерів та розбудови репутації інноваційного бізнесу.
І традиційно кульмінацією головного щорічного професійного форуму стала церемонія нагородження переможців ІХ Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти». Нагороди, професійне визнання, овації колег та експертів отримали представники компаній, які досягли найкращих результатів у сфері репутаційного менеджменту, протидіючи небаченим викликам 2023 року. Ознайомитися зі списком переможців можна за посиланням.
XXI Міжнародний форум PRNext – неприбутковий краудфандинговий захід, учасники якого власними внесками та придбанням квитків покривають частину організаційних витрат для організації унікальної професійної зустрічі. Цьогоріч захід підтримують його генеральні партнери Favbet і БКК, офіційні партнери — корпорація АТБ, Нова Пошта, міжнародна компанія Henkel та PrintStore Group. Партнер заходу — Yakaboo. Інформаційні партнери — Forbes Brandvoice, MMR, Wo.Mo, DELO.ua, Апостроф TV та OBOZ.ua. Водний партер «Моршинська».