Новини
PR-захист репутації: тонкощі перекладу
В умовах ринку успіх оцінюється, насамперед, за матеріальною шкалою. Тобто чим вища цінність, а точніше кажучи, продаваність конкретного бренда (продуктового, корпоративного, персонального), тем краще. Згадана вище продаваність залежно від сфери та специфіки діяльності забезпечується сукупністю різних чинників: оригінальністю продукту, його конкурентоспроможністю, якістю, надійністю тощо. Але визначальну роль у всьому цьому відіграє нематеріальний актив, ім'я якому – репутація. Гарна репутація є запорукою високої капіталізації бізнесу, відповідно, його вартість може бути виміряна вартістю репутації. Невипадково значущість репутаційних активів зростає в рази саме у періоди економічної нестабільності, внутрішніх і зовнішніх криз.
Наскільки якісна репутація може бути ефективною для розвитку бізнесу, настільки ж згубною для нього може виявитися її втрата. На тлі глобальної інтернетизації суспільства головним майданчиком, що формує думку та попит, руйнує та створює репутації, стають соціальні мережі. Відповідно, значна частина роботи зі зміцнення й захисту репутаційних активів зміщується в інтернет-простір. Редактор розділу «Авто.ТСН.ua» телеканалу «1+1» Віталій Максимов поділиться досвідом того, як донести потрібну інформацію до цільової аудиторії в соцмережах і медіа, мінімізувавши «побічні ефекти» інтернет-комунікації, у доповіді «Робота з токсичними об'єктами PR-просування».
У наш час інформаційні війни та корпоративний шантаж – явища зовсім не поодинокі. На що слід звернути увагу під час розробки PR-захисту компанії від рейдерів, атак конкурентів та органів влади, як залучити на свою сторону суспільну думку та ЗМІ для виходу з кризової ситуації з мінімальними втратами й незначним збитком для репутації – знає наш спікер, керівний партнер RED Community Тетяна Шульга. Її доповідь «Корпоративний шантаж: методи PR-боротьби» – у першій частині робочої програми Фестивалю.
Далеко не завжди репутаційна безпека може забезпечуватися винятково за рахунок PR-технологій або, навпаки, шляхом захисту честі й гідності юридичної чи фізичної особи в суді. Набагато ефективніше з цією метою застосовувати комунікаційні та юридичні засоби в комплексі. Як це зробити, у своїй доповіді «Стратегії юридичного та PR-захисту репутації: синхронізація в ім'я успіху» на майбутньому Фестивалі розповість відомий адвокат Андрій Циганков.
Ще більше інформації на тему PR-захисту корпоративної репутації чекає на гостей Фестивалю у другій частині робочої програми, під час панельної дискусії на тему «Пліч-о-пліч у боротьбі за репутацію бізнесу: PR і корпоративна безпека бізнесу». Її учасниками стануть віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service Олена Дерев’янко, начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ» Анна Лічман, начальник відділу зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Forward Bank Віра Тарасенко, керівник департаменту зі зв'язків із громадськістю «Смарт-Холдингу» Євген Загорулько, партнер Sayenko Kharenko, голова правління громадської організації «Асоціація професіоналів корпоративної безпеки України» Сергій Погрібний.
Нагадаємо, XVI Міжнародний PR-Фестиваль «Комунікації завтрашнього дня: пазл успіху» відбудеться 29 березня 2018 року в Гранд Холі столичного готелю «Хрещатик». Ініціатором форуму традиційно виступає Українська PR-Ліга. Офіційний організаційний партнер – агентство PR-Service.