Новини
Голова Оргкомітету XVI Міжнародного PR-Фестивалю Олена Дерев’янко в ефірі «Радіо Вісті» розповіла про майбутній форум
Голова Оргкомітету XVI Міжнародного PR-Фестивалю, віце-президент Української PR-Ліги, керівний партнер агентства PR-Service Олена Дерев’янко стала учасницею програми «Lunch Time» на «Радіо Вісті». Програма вийшла в ефір 21 березня, напередодні старту найбільшого вітчизняного PR-форуму. Тому не дивно, що бесіда була присвячена саме цій події.
Відповідаючи на запитання ведучого про специфіку Фестивалю, Олена Дерев’янко підкреслила, що захід, хоч і проходить під грифом «PR», має набагато ширші межі та завдання. Він у цілому спрямований на роботу з репутацією, насамперед діловою, яка, на переконання експерта, має бути системною. Тільки в цьому випадку компанія може бути впевнена у своєму сьогоденні та майбутньому, незалежно від будь-яких криз. Та й у «мирний час» такий баланс міцності не зашкодить. Особливо беручи до уваги той факт, що сьогодні існує безліч технологічних інструментів, які дозволяють якщо не серйозно зіпсувати, то як мінімум підмочити репутацію за короткий строк і досить невеликі кошти.
«Важливо розуміти, що за п'ять хвилин можна зіпсувати імідж, а не репутацію. Але це, звісно, у тому випадку, коли з нею системно працювали та створили певну «подушку безпеки». Існує таке поняття, як антикрихкість. Його суть полягає в тому, що зовнішні атаки на репутацію в результаті не шкодять компанії, а, навпаки, йдуть їй на користь. Така своєрідна логіка айкідо, коли ти силу супротивника використовуєш проти нього самого. Отож, у програмі нинішнього Фестивалю буде презентовано кілька ефективних «прийомів», володіючи якими, можна надійно зміцнити свої «тили» і впевнено почуватися в будь-яких нестандартних ситуаціях», – зазначила Олена.
Олена Дерев’янко повідомила, що виступи багатьох запрошених експертів будуть цікавими та корисними у тому числі стосовно роботи із репутацією. Йтиметься в них, зокрема, про репутаційні ризики, протистояння рейдерським атакам, поєднання юридичних і комунікаційних інструментів для забезпечення більш якісного захисту репутації, про PR у розрізі корпоративної безпеки бізнесу, існування в умовах токсичного інформпростору. Також говоритимуть про професійні компетенції PR-фахівців у ХХI столітті, специфіку побудови комунікацій у соцмережах і медіа, використання технологій доповненої реальності для реалізації PR-завдань і багато чого іншого.
Олена Дерев’янко стисло розповіла про Рейтинг якості управління корпоративною репутацією, переможці якого будуть названі на Фестивалі, і заінтригувала «космічним» форматом майбутнього заходу. А на фінальне запитання свого співрозмовника, чи запланована у програмі ранкова кава, відповіла: «Кава буде обов'язково! А як же без кави! ».