Новини
Корпоративні кейси: уроки ефективних комунікацій від лідерів бізнесу
На XV Міжнародному PR-Фестивалі не бракуватиме актуальних презентацій. Важливе місце у програмі, зокрема, займуть корпоративні бізнес-кейси. Досвід великих компаній у сфері побудови ефективних комунікацій – оригінальний, апетитний та у «красивій упаковці» – фестивальній аудиторії представлять провідні фахівці галузі.
Відомий своїм нестандартним підходом до роботи з комунікаціями директор з маркетингу найбільшої національної спеціалізованої мережі гаджетів і аксесуарів «Цитрус» Віктор Шолошенко присвятив свою доповідь PR-просуванню брендів. «Добрими справами прославитися не можна. Точніше можна, але це дуже дорого» – такою є тема його презентації, яка рясніє цікавими кейсами, заснованими на унікальному корпоративному досвіді.
Вітчизняні ЗМІ напрочуд наполегливо запевняють нас у тому, що «жити стало краще, жити стало веселіше». Однак сьогоднішні події доводять протилежне. Інформаційні та рейдерські атаки на успішний бізнес аж ніяк не пішли у забуття. До того ж вони стали ще менш завуальованими, а їхні механізми – ще більш витонченими. Найсумніше полягає в тому, що в зоні ризику може опинитися будь-хто. У зв'язку з цим доповідь «Відриваючи від корита олігархів: уроки PR-батлів навколо платника податків № 1 в Україні», з яким на майбутньому Фестивалі виступатимуть начальник служби комунікацій ПАТ «Укргазвидобування» Володимир Гайдаш та прес-секретар компанії Лариса Поліщук, представляє особливий інтерес не тільки для PR-аудиторії. Найбільша українська газовидобувна компанія завжди розглядалася різними політсилами як надзвичайно привабливий об'єкт для захоплення й отримання контролю. І, як наслідок, пережила за свою історію чимало великих і малих інформаційних/репутаційних атак. Подробиці того, як відбувалися ці атаки (а головне – детальні способи протидії їм за допомогою інформаційних каналів різних рівнів), будуть представлені в доповіді у форматі готових кейсів.
Нагадаємо, що Міжнародний PR-Фестиваль традиційно проводиться під егідою Української PR-Ліги, а його генеральним організаційним партнером є агентство PR-Service, яке багато років займає лідируючі позиції на українському ринку PR-послуг.