Новини
Cпіввласник і СЕО Impel Griffin Віталій Опанасюк на Міжнародному PR-Фестивалі у 2017 році
Стратегія успіху: від швабри та пилососа до обороту в $20 млн
Доповідачем XV Міжнародного PR-Фестивалю «Комунікації в епоху постправди» стане співвласник найбільшої сервісної компанії України Impel Griffin Віталій Опанасюк, який розповість про свій погляд на управління репутацією бізнесу.
Історія Impel Griffin та її засновників – Віталія Опанасюка і В'ячеслава Реуцького – цілком могла б стати основою сценарію голлівудського фільму. Свій шлях у сервісному бізнесі майбутні мільйонери починали з офісу під дахом, примітивного реманенту і штату з чотирьох співробітників. За книгами самостійно опановували чищення акваріумів і закладання газонів. Саме у цей період прийшло розуміння, що досягти успіху, орієнтуючись винятково на ударну працю у вузьких рамках, навряд чи вийде. Необхідно не тільки задовольняти запити клієнтів, але й передбачати їх, бути гнучкими, дивувати. З кожним новим роком спектр послуг компанії помітно розширювався, а разом з тим зростала й кількість замовників. Прогрес не залишився непоміченим і за межами України. У 2008-у 61% акцій Griffin придбав один із найбільших гравців європейського клінігового ринку – польський концерн Impel, після чого відповідним чином змінилася і назва компанії.
За 22 роки діяльності Опанасюку й Реуцькому вдалося побудувати сервісний бізнес № 1 в Україні. Сьогодні Impel Griffin працює у 460 містах України. Це більше ніж 5000 співробітників, понад 40 видів сервісів, клієнти рівня «Київстар», ДТЕК, УЄФА, Novarka тощо, а також річний дохід, що перевищує $20 млн.
Віталій Опанасюк: «Вистояти у боротьбі з великими конкурентами та розвиватися далі нам вдалося завдяки універсальності, постійному підвищенню професійного рівня персоналу й високій якості сервісів. Кожний новий проект приносив не тільки прибуток, але й новий безцінний досвід, який ми використовували як будівельний матеріал для закладання фундаменту нашого майбутнього успіху».
Нагадаємо, що Міжнародний PR-Фестиваль традиційно проводиться під егідою Української PR-Ліги, а його генеральним організаційним партнером є агентство PR-Service, яке багато років займає лідируючі позиції на українському ринку PR-послуг.