Новини
AR & VR-технології майбутнього на службі сьогодення
Значна частина програмного контенту XVI Міжнародного PR-Фестивалю тією чи іншою мірою буде присвячена технологіям, які ще вчора сприймалися винятково як розробки «на майбутнє». Однак наші експерти готові довести, що майбутнє вже настало.
Голова Організаційного комітету XVI Міжнародного PR-Фестивалю Олена Дерев’янко: «Ми живемо у такий цікавий час, що майбутнє стає усе менш і менш прогнозованим. Але паростки передбачуваних тенденцій видно вже сьогодні. Про них і поговоримо на Фестивалі».
Програми віртуальної та доповненої реальності сьогодні з успіхом застосовують не тільки у відеоіграх. Вони поступово завойовують такі сфери, як кіновиробництво, телебачення (прямі ефіри), продаж, проектування, нерухомість, військова промисловість, охорона здоров'я (в основному це хірургія, психологія та психіатрія), освіта, розширюючи вже наявні та створюючи концептуально нові ринки. Водночас розвиток цих двох технологій через їхню специфіку відбувається трохи нерівномірно. Віртуальна реальність, що створює ефект повного занурення у змодельований світ, перебуває в кращому положенні, аніж доповнена реальність, суть якої полягає лише у деякій видозміні світу, що існує. Багато в чому цьому сприяє високий попит на віртуальну реальність, який диктує основний споживач даних технологій – ринок відеоігор. За прогнозами Goldman Sachs, до 2020 року технології віртуальної реальності будуть використовувати більше ніж 70 млн геймерів, а до 2025 року ця кількість збільшиться до 216 млн.
На майбутньому Фестивалі ми зберемо інформаційний пазл, присвячений ефективному застосуванню VR- і AR-технологій у різних сферах комунікації, за допомогою доповідей наших спікерів Гліба Байбаєва, Олени Дерев’янко, Влада Котова й Дарини Федько:
«Сьогодні віртуальна реальність – це можливість прожити історію, а не прослухати її. Контент може бути віртуальним, але емоції, яких ви зазнали, відчуття і спогади будуть абсолютно реальними. Так storytelling стає storyliving. Доповнена реальність – це спосіб сказати більше, доповнивши фізичну реальність цифровою інформацією, більш точною, більш захоплюючою і, що найголовніше, більш наочною за своєю суттю.
AI-технологія, втілення якої ми бачимо у чат-ботах, – це спосіб зробити бізнес-комунікацію максимально зручною та повною, прибравши з неї людський фактор. Це спосіб передбачити запитання клієнтів, зібравши про них усю можливу інформацію».
Нагадаємо, XVI Міжнародний PR-Фестиваль «Комунікації завтрашнього дня: пазл успіху» відбудеться 29 березня 2018 року в Гранд Холі столичного готелю «Хрещатик». Ініціатором форуму традиційно виступає Українська PR-Ліга. Офіційний організаційний партнер – агентство PR-Service.