Програма форуму 2023
Таймінг |
Активності |
Спікери |
Keynote speech / Inspiring speech |
||
10:00–10:15 |
Глобальне переосмислення буття: репутаційний менеджмент військового часу |
Олена Дерев'янко, голова Оргкомітету PR-Next, партнер Агенції PR-Service, віцепрезидент Української PR-Ліги, д-р наук |
10:20–10:40 |
Inspiring speech: мужність зробити вибір |
Андрій Бєдняков, актор і телеведучий |
Лоція для PR-профі |
||
10:40–11:00 |
Сприйняття України та її реформ в часи війни: тенденції та зміни |
Максим Гардус, експерт Офісу реформ Кабінету міністрів України |
11:00–11:20 |
Вплив війни на рівень довіри до джерел інформації, інституцій і ключових комунікаторів |
Любомир Мисів, директор соціологічної групи «Рейтинг» |
11:20–12:20 |
Журналістика як зброя: редакційна політика українських ЗМІ під час війни. Закон про медіа: доленосний чи прохідний |
Модератор: Олена Дерев’янко Думка експертів: Олена Архіпова, головна редакторка УНН; Юрій Гусєв, головний редактор Delo.UA Анастасія Зазуляк, головна редакторка сайту 24 Каналу; Анастасія Равва, головна редакторка телеканалу «Еспресо»; Світлана Шереметьєва-Турчин, заступник генерального директора інформаційного агенства РБК-Україна |
12:20–12:40 |
Telegram: вертикальний зліт |
Максим Лавриненко, засновник телеграм-каналу «Труха» |
12:40–13:00 |
Комунікації на експорт: реакція світової експертної та медійної спільноти на новини з України |
Олег Козерод, засновник компанії Iris Consulting Group (Польща), політолог |
13:00–13:20 |
Україна: інформаційні потреби іноземних ЗМІ |
Євген Малолєтка, найкращий фотограф-документаліст 2022 року за версією видання The Guardian |
Бізнес-комунікації: уроки виживання |
||
13:20–13:40 |
Креатив під час війни, в умовах стресу споживача |
Гліб Проненко, співвласник та СЕО МOKO digital, член правління ГО "Загартовані серця" |
13:40–14:00 |
Пріоритети в комунікаціях під час війни: як не звалитися в рутину та звучати. Досвід «Нової пошти» |
Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингом групи компаній «Нова пошта» |
14:00–14:20 |
Підставити плече державі: практика корпоративного громадянства |
Ірина Шинкаренко, заступниця голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, зв'язків із громадськістю та ЗМІ |
14:20–14:40 |
Підкорення світових топових ЗМІ за 6 місяців. Шлях від «Як-як називається ваша компанія?» до «Ви наш улюблений спікер, дайте коментар» |
Наталя Лехка, Head of PR HarvEast
|
14:40–15:00 |
Шлях від локального до глобального бренда: як працювали з репутацією |
Віра Щербакова, Head of communication at Ajax System |
Тим часом у світі |
||
15:00–15:20 |
Digital: хроніки швидкого занурення |
Ігор Блистів, маркетинг-директор і директор з інновацій компанії «Кормотех» |
15:20–15:40 |
Невпинний наступ AI: нові можливості і виклики |
Марина Городіщева, Head of marketing в компанії Eventyr.pro |
15:40–16:00 |
Креатив, який на часі |
Євген Кудрявченко, засновник Vintage Web Production |
16:00–16:25 |
Спільноти В2В: 5 блоків для побудови успіху |
Клайв Роуч (Нідерланди), експерт з маркетингу в соціальних мережах |
16:25–16:45 |
Швидше, виразніше, дивніше: тренди соціальних мереж |
Альона Гусєва, спеціаліст, консультант та лектор із персонального брендингу і міжнародного піару та комунікацій |
16:45–17:05 |
Inspiring speech: мій поворотний момент: як змінилися життя та творчість з початком війни у 2022-му |
Тарас Тополя, соліст популярного українського гурту «Антитіла», молодіжний посол UNICEF в Україні, співзасновник Благодійного фонду «Вільні — ЮА», волонтер, доброволець Сил територіальної оборони ЗСУ |
Оголошення переможців НАЦІОНАЛЬНОГО РЕЙТИНГУ ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ РЕПУТАЦІЄЮ |