Програма форуму 2023

 

Таймінг

Активності

Спікери

Keynote speech / Inspiring speech 

10:00–10:15

Глобальне переосмислення буття: репутаційний менеджмент військового часу

Олена Дерев'янко, голова Оргкомітету PR-Next, партнер Агенції PR-Service, віцепрезидент Української PR-Ліги, д-р наук

10:20–10:40

Inspiring speech: мужність зробити вибір  

Андрій Бєдняков, актор і телеведучий

Лоція для PR-профі           

10:40–11:00

Сприйняття України та її реформ в часи війни: тенденції та зміни

Максим Гардус, експерт Офісу реформ Кабінету міністрів України

11:00–11:20

Вплив війни на рівень довіри до джерел інформації, інституцій і ключових комунікаторів

Любомир Мисів, директор соціологічної групи «Рейтинг»

11:20–12:20

Журналістика як зброя: редакційна політика українських ЗМІ під час війни. Закон про медіа: доленосний чи прохідний

Модератор: Олена Дерев’янко

Думка експертів:

Олена Архіпова, головна редакторка УНН;

Юрій Гусєв, головний редактор Delo.UA

Анастасія Зазуляк, головна редакторка сайту 24 Каналу;

Анастасія Равва, головна редакторка телеканалу «Еспресо»; 

Світлана Шереметьєва-Турчин, заступник генерального директора інформаційного агенства РБК-Україна

12:20–12:40

Telegram: вертикальний зліт           

Максим Лавриненко, засновник телеграм-каналу «Труха»

12:40–13:00

Комунікації на експорт: реакція світової експертної та медійної спільноти на новини з України

Олег Козерод, засновник компанії Iris Consulting Group (Польща), політолог

13:00–13:20

Україна: інформаційні потреби іноземних ЗМІ

Євген Малолєтка, найкращий фотограф-документаліст 2022 року за версією видання The Guardian

Бізнес-комунікації: уроки виживання  

13:20–13:40

Креатив під час війни, в умовах стресу споживача        

Гліб Проненко, співвласник та СЕО МOKO digital, член правління ГО "Загартовані серця"

13:40–14:00

Пріоритети в комунікаціях під час війни: як не звалитися в рутину та звучати. Досвід «Нової пошти»

Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингом групи компаній «Нова пошта»

14:00–14:20

Підставити плече державі: практика корпоративного громадянства       

Ірина Шинкаренко, заступниця голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, зв'язків із громадськістю та ЗМІ

14:20–14:40

Підкорення світових топових ЗМІ за 6 місяців. Шлях від «Як-як називається ваша компанія?» до «Ви наш улюблений спікер, дайте коментар»

Наталя Лехка, Head of PR HarvEast

 

14:40–15:00

Шлях від локального до глобального бренда: як працювали з репутацією

Віра Щербакова, Head of communication at Ajax System

Тим часом у світі

15:00–15:20

Digital: хроніки швидкого занурення

Ігор Блистів, маркетинг-директор і директор з інновацій компанії «Кормотех»

15:20–15:40

Невпинний наступ AI: нові можливості і виклики

Марина Городіщева, Head of marketing в компанії Eventyr.pro

15:40–16:00

Креатив, який на часі

Євген Кудрявченко, засновник Vintage Web Production

16:00–16:25

Спільноти В2В: 5 блоків для побудови успіху

Клайв Роуч (Нідерланди), експерт з маркетингу в соціальних мережах

16:25–16:45

Швидше, виразніше, дивніше: тренди соціальних мереж

Альона Гусєва, спеціаліст, консультант та лектор із персонального брендингу і міжнародного піару та комунікацій

16:45–17:05

Inspiring speech: мій поворотний момент: як змінилися життя та творчість з початком війни у 2022-му

Тарас Тополя, соліст популярного українського гурту «Антитіла», молодіжний посол UNICEF в Україні, співзасновник Благодійного фонду «Вільні — ЮА», волонтер, доброволець Сил територіальної оборони ЗСУ

Оголошення переможців  НАЦІОНАЛЬНОГО РЕЙТИНГУ ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ РЕПУТАЦІЄЮ