Програма
XV МІЖНАРОДНИЙ PR-ФЕСТИВАЛЬ
Тема року: «Комунікації в епоху постправди» http://www.chytomo.com/ (Постправда – post-truth слово року в 2016 р. – визнано Оксфордським словником)
Слоган: «Мистецтво танцювати під дощем»
XV Міжнародний PR-Фестиваль:
- Суспільна свідомість у світі за межею правди
- Функціонал PR-фахівця у компаніях різних бізнес-моделей. Внутрішньокорпоративна взаємодія PR-служби
- Еліти, експерти, лідери думок як візаві PR-фахівця
- Робота з репутаційними ризиками. PR-супровід затяжних корпоративних конфліктів
- Персональний PR перших осіб: ефективні прийоми
- Віртуальний світ: можливості розвитку та загрози приватності
- Організація роботи PR-команд: згладжування кутів, культивування талантів, технології генерації ідей
- Потенціал зростання корпоративних ЗМІ
- Аналітичне забезпечення приймання управлінських рішень у PR
- Галузеві особливості PR
Таймінгг | Активності | Спікери |
09.00-09.30 | Реєстрація учасників | |
Світ за межею правди | ||
09.40-10.15 | Феномен постправди та його вплив на суспільство | Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service, доктор економічних наук, політичний консультант |
10.15-10.35 | Топ-10 трендів PR | Валентин Королько, д.ф.н., професор, завідуючий кафедрою теорії і методики зв’язків з громадськістю Національного університету «Києво-Могилянська академія» |
10.35-10.55 |
Потенціал використання Big Data і психометричних методів досліджень у масових комунікаціях |
Володимир Лозовий, CEO в TheRespo |
10.55-12.10 |
Технології FactCheck і вірогідність інформації ЗМІ (панельна дискусія) |
Денис Безлюдько, директор з розвитку інтернет-проекту Realist Ігор Дармостук, шеф-редактор порталу «КиевВласть» Олександр Клімашевський, незалежний експерт Дмитро Касьянов, політтехнолог Світлана Крюкова, заступник головного редактора сайту Strana.ua Олена Мартинова, директор зі стратегічного маркетингу каналу «1+1» |
12.10-12.25 |
Кава-брейк |
|
Стратегія і тактика управління репутацією: обов'язкова програма |
||
12.25-12.45 |
Добрими справами прославитися не можна. Точніше можна, але це дуже дорого |
Віталій Ткаченко, директор з маркетингу «WOG-ритейл» |
12.45-13.05 |
Репутація банку з урахуванням галузевих ризиків |
Анастасія Римарчук, керівник прес-офісу НАБУ |
13.05-14.00 |
Лідери думок: вплив дійсний та уявний |
Віталій Малець, CEO проекту Publicfast Світлана Кузьменко, редактор ТСН.ua |
Як знайти підхід до відеоблогера |
Микола Рогинець, маркетинг-директор AIR | |
14.00-15.00 |
Обід |
|
15.00-15.20 | Коли бренд робить світ кращим, чи помічає це споживач? |
Жанна Білоус, cпеціаліст з коммунікацій Nielsen в Україні |
15.20-15.40 |
Управління онлайн-репутацією |
Григорій Маленко, керуючий партнер агентства комплексного управління онлайн-репутацією SERM |
15.40-16.00 |
PR-стратегія очима першої особи |
Віталій Опанасюк, співвласник і СЕО сервісної компанії Impel Griffin (http://forbes.net.ua/) |
16.00-16.20 |
Уриваючи з корита олігархів: уроки PR–баттлів навколо платника податків № 1 в Україні |
Володимир Гайдаш, керівник служби комунікацій ВАТ «Укргазвидобування» Лариса Поліщук, керівник відділу зовнішніх комунікацій ВАТ «Укргазвидобування» |
16.20-16.35 |
Кава-брейк |
|
Стратегія і тактика управління репутацією: довільна програма |
||
16.35-16.55 |
Управління репутацією у мультибрендовій компанії |
Альона Кобозєва, PR-директор Bayadera Group |
16.55-17.10 |
Обличчя «Першої особи» – IPO на 100 % |
Світлана Лисенко, засновник та керівник клініки медичної косметології ESTHEL, сенатор Європейського Економічного Сенату |
17.10-17.25 |
Імідж-дизайн як важлива складова при формуванні репутації особистості |
Ольга Стойчева, керівник РА Veresk Media |
17.25-17.45 |
Ідеальний тандем: хімія між брендом та селебріті |
Аліна Кобець, діджитал-менеджер L'Oréal Ukraine Тетяна Жиліна, бренд-менеджер ТМ Maybelline New York |
17.45-18.05 |
Розважальний телеконтент і бренди |
Світлана Лобко, продюсер StarLight Brand Content (StarLight Media) |
18.05-18.20 |
Келих шампанського |
|
18.20-20.00 |
Церемонія нагородження переможців III Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» |