Програма
Наш Фестиваль для тих, хто бажає:
- розуміти, які PR-інструменти та PR-технології сьогодні найбільш ефективні;
- успішно працювати за фахом на своєму нинішньому робочому місці в умовах «падаючого» ринку праці;
- поліпшити свої кар'єрні перспективи, незважаючи на складнощі військового часу;
- зберегти психологічне здоров'я та ясномислення у світі, який необоротно змінився.
Таймінг |
Активності | Спікери |
09.30-10.00 | Реєстрація учасників | |
10.00-10.10 | Вітальне слово Оргкомітету | Керівництво Української PR-Ліги |
10.10-10.35 | Keynote. Історія медіауспіху | Борислав Береза, народний депутат України |
10.35-10.45 | Keynote. Нова комунікаційна реальність | Олена Дерев'янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service |
10.45-11.05 | PR-досвід компанії-лідера: ефективні PR-рішення та корисні KPI | Євген Загорулько, керівник PR-служби Смарт-Холдінг |
11.05-11.40 | Шкідливі поради з Media Relations: як гарантовано зіпсувати відносини зі ЗМІ |
Ніна Міщенко, головний редактор порталу «Асоціація рітейлерів України», екс - замшефредактора журналу Forbes Україна Дарія Ісакова, редактор журналу Forbes Україна, головний редактор журналу Forbes Woman |
11.40-11.55 | Кава-брейк | |
11.55-12.15 |
Базова роль бізнесу під час війни |
Наталя Ємченко, директор із зв’язків з громадськістю та комунікацій Групи СКМ |
12.15-12.35 | Конфліктний PR – прикмета часу | Захар Чистяков, керуючий партнер агентства конфліктного PR – /PR i Z/ (скайп-включення) |
12.35-12.55 | Правда про війну та комунікації військового часу: погляд ЗМІ | Дмитро Філімонов, журналіст «17 канал», засновник Київ-Донбас-Тасс (скайп-включення) |
12.55-13.55 | Перерва на обід | |
13.55-14.40 | КСВ у воєнний час: що робити і як досягти успіху |
Світлана Любченко, менеджер із зовнішніх комунікацій Platinum Bank |
14.40-15.30 | Як просувати позитивний образ України: fashion case |
Казбек Бектурсунов, глава міжнародної групи компаній LMG group |
15.30-15.50 | Внутрішні комунікації: як зберегти працездатність персоналу під час військових дій та невизначеності |
Олена Плахова, директор з корпоративних комунікацій CORUM Group |
15.50-16.10 | Через призму «блакитного екрану»: навички створення відеоконтенту і поведінки перед камерою | Семен Случевський, виконавчий продюсер, редактор культурологічних програм телеканалу «Глас» |
16.10-16.30 | Self-promo для PR-фахівців | Вікторія Єсауленко, директор з маркетингу ЮФ «Астерс» |
16.30-16.45 | Кава-брейк | |
16.45-18.00 |
Ринок праці для PR-фахівців (панельна дискусія) |
Ольга Лондон, керуючий партнер I-Co Group, коуч-консультант, фасилітатор Ігор Кабузенко, директор українського офісу Ward Howell, експертів в області пошуку топ-менеджерів і незалежних директорів в Україні Євгенія Руженцева, директор з розвитку бізнесу видавництва «Юридична практика» Олена Архіпова, керівник проекту «КоучБюро-Персональний розвиток» Євген Сміюха, партнер та виконавчий директор Адвокатської фірми «Династія» Ольга Степовик-Шиман, директор з розвитку бізнесу Адвокатської фірми «Династія» |
Модератор: Олена Дерев'янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service |
||
18.00-18.20 | Бренд-журналістика. Спеціальні проекти | Ірина Сердюк, комерційний директор тижневика «БИЗНЕС» |
18.20-18.40 | Померти не можна врятувати: неформальні комунікації на банківському ринку під час кризи | Наталія Кононенко, керуючий партнер групи компаній NOKs fishes |
18.40 | Презентація Рейтингу якості управління репутацією |
Церемонія нагородження переможців Келих шампанського |